Tedavilerimiz

Ortodonti

Ortodontik tedavi, dişlere kuvvet uygulayarak yapılan bir tedavi çeşididir. Bu kuvvet için diş teli tedavisi, şeffaf plak tedavisi ve küçük yaştaki çocuklar için takıp çıkarılabilen akrilik apareyler gibi çeşitli aygıtlar kullanılmaktadır.

İleri Teknik Protezler

İmplant destekli protezler, implantlara bağlanan üst veya alt dişlerden oluşam takma dişlerdir. Bu seçenek, takma dişin daha iyi işlevle sabit kalmasını sağlar ve temizlik için kolayca çıkarılabilir.

İmplant

Diş İmplantı, çene kemiğine yerleştirilen ve protezlere destek olması için yapay diş köklerine denmektedir. Eksik dişlerin yerine yapılan implantlar, uzun ömürlü ve hayat boyu sorunsuz bir şekilde kullanılabilen, titanyumdan yapılan vidalardır.

Estetik Diş Hekimliği

Estetik diş hekimliği, dişlerin görünümü ve estetiği ile ilgilenen diş hekimliği dalıdır. Diş estetiği sadece güzel, beyaz dişleri değil aynı zamanda sağlıklı diş etlerini, üst ve alt çenedeki diş sıralarının fonksiyonel uyumunu da içerir.

Endodonti

Dişin pulpa bölümü iltihaplandığı zaman endodontik tedavi gereklidir. Pulpa iltihabı, bir dizi nedenden kaynaklanabilir. Bunun ana nedeni, ağızda bulunan bakterilerin neden olduğu enfeksiyondur.

Periodonti

Periodontoloji, dişleri çevreleyen dokular diğer adıyla diş etlerinde ve diş köklerini saran kemiklerde meydana gelen hastalıkları ve bu hastalıkların tedavisi ile birebir ilgilenen ana bilim dalıdır.